Atgriežas
Atteikšanās tiesības
Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības atteikties no līguma, kas noslēgts ar interneta veikalu, 14 dienu laikā. Atteikšanās tiesības neattiecas, ja pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atteikšanās tiesības, pircējam ir aizliegts izmantot pasūtītās preces citādi kā tikai tādā veidā, kā tas būtu nepieciešams, lai pārbaudītu preces raksturu, īpašības un darbību, tāpat kā pircējs to varētu darīt fiziskā veikalā. Atgrieztajām precēm jābūt bez defektiem, pilnīgām un oriģinālajā, neskartajā iepakojumā.
Ja preces tika izmantotas citādi, kā tas nepieciešams, lai pārbaudītu preces raksturu, īpašības vai funkcionalitāti, vai tās ir ar lietojuma pēdām, interneta veikals ir tiesīgs atteikties pieņemt preces atpakaļ. Pārdevējam nav pienākuma pieņemt atgrieztās preces, ja tādas ir segas/spilveni/gultas veļa/matraci utt., kas ir preces, kuru higiēnas apsvērumu dēļ nav iespējams atgriezt pēc to lietošanas pēc piegādes citādi, kā tas būtu iespējams fiziskā veikalā.
Defektīvu preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, īpaši ņemot vērā Civillikuma noteikumus.
Ja pircējs ir iegādājies defektīvu preci, pircējam ir tiesības to atgriezt vai apmainīt.
Pārdevējs atceļ pasūtījumu un atgriež naudu, ja preces nomaiņa nav iespējama.
Lai atgrieztu vai nomainītu defektīvas preces, pircējam jāievēro šādi nosacījumi:
- Pircējam jāinformē pārdevējs par preces defektu saprātīgā termiņā no brīža, kad pircējs uzzināja vai būtu vajadzējis uzzināt par defektu, sūtot e-pastu uz adresi shop@wendre.com. Pieteikuma veidlapu var atrast ŠEIT.
- Pircējam jāpiestiprina pirkuma kvīts, kas tika piegādāta kopā ar preci.
- Pircējam jāiesniedz atgriešanas pieteikums rakstiski vai jānosūta uz interneta veikala adresi shop@wendre.com. Pieteikuma veidlapu var atrast ŠEIT.
Saskaņā ar Civillikumu, preces defekta nomaiņas izmaksas, tostarp transportēšanas un pasta izdevumi, ir jāsedz pārdevējam.
Bojājumi, ko izraisījuši ķīmiskie līdzekļi, karstums, asas priekšmetu malās, mitrums, kā arī bojājumi, kas radušies nepareizas preces izmantošanas vai glabāšanas dēļ, netiek uzskatīti par defektiem. Šādā gadījumā prece netiks nomainīta un nauda netiks atmaksāta.
Pārdevējs nav pienākuma novērst bojājumus, ja preces marķējumi vai produkta etiķetes ir noņemtas.
Pēc atgrieztās preces saņemšanas interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atgriež pircējam jebkuru summu, kas tika saņemta saskaņā ar līgumu.
Interneta veikals var atteikties no atmaksas, līdz tas saņem preci, kas ir līguma priekšmets, vai līdz pircējs iesniedz pierādījumu, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
Ja pircējs ir izvēlējies piegādes metodi, kas atšķiras no lētākās parastās piegādes metodes, ko piedāvā interneta veikals, interneta veikals nav pienākuma atmaksāt pircējam summu, kas pārsniedz parasto piegādes izmaksu.
Interneta veikals ir tiesīgs atsaukt pārdošanas darījumu un pieprasīt preces atgriešanu pircējam, ja interneta veikalā norādītā preces cena ir ievērojami zemāka par tirgus cenu, kas radusies kļūdas dēļ.
Nauda tiks atgriezta pircējam uz viņa bankas kontu, no kura maksājums tika veikts interneta veikalam.
Atmaksa tiks veikta pircējam pēc atgrieztās preces saņemšanas interneta veikala noliktavā, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
Ja pircējs un interneta veikals nav spējuši atrisināt strīdu, sasniedzot vienošanos, pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju strīdu komisijā.
Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības atteikties no līguma, kas noslēgts ar interneta veikalu, 14 dienu laikā. Atteikšanās tiesības neattiecas, ja pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atteikšanās tiesības, pircējam ir aizliegts izmantot pasūtītās preces citādi kā tikai tādā veidā, kā tas būtu nepieciešams, lai pārbaudītu preces raksturu, īpašības un darbību, tāpat kā pircējs to varētu darīt fiziskā veikalā. Atgrieztajām precēm jābūt bez defektiem, pilnīgām un oriģinālajā, neskartajā iepakojumā.
Ja preces tika izmantotas citādi, kā tas nepieciešams, lai pārbaudītu preces raksturu, īpašības vai funkcionalitāti, vai tās ir ar lietojuma pēdām, interneta veikals ir tiesīgs atteikties pieņemt preces atpakaļ. Pārdevējam nav pienākuma pieņemt atgrieztās preces, ja tādas ir segas/spilveni/gultas veļa/matraci utt., kas ir preces, kuru higiēnas apsvērumu dēļ nav iespējams atgriezt pēc to lietošanas pēc piegādes citādi, kā tas būtu iespējams fiziskā veikalā.
Defektīvu preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, īpaši ņemot vērā Civillikuma noteikumus.
Ja pircējs ir iegādājies defektīvu preci, pircējam ir tiesības to atgriezt vai apmainīt.
Pārdevējs atceļ pasūtījumu un atgriež naudu, ja preces nomaiņa nav iespējama.
Lai atgrieztu vai nomainītu defektīvas preces, pircējam jāievēro šādi nosacījumi:
- Pircējam jāinformē pārdevējs par preces defektu saprātīgā termiņā no brīža, kad pircējs uzzināja vai būtu vajadzējis uzzināt par defektu, sūtot e-pastu uz adresi shop@wendre.com. Pieteikuma veidlapu var atrast ŠEIT.
- Pircējam jāpiestiprina pirkuma kvīts, kas tika piegādāta kopā ar preci.
- Pircējam jāiesniedz atgriešanas pieteikums rakstiski vai jānosūta uz interneta veikala adresi shop@wendre.com. Pieteikuma veidlapu var atrast ŠEIT.
Saskaņā ar Civillikumu, preces defekta nomaiņas izmaksas, tostarp transportēšanas un pasta izdevumi, ir jāsedz pārdevējam.
Bojājumi, ko izraisījuši ķīmiskie līdzekļi, karstums, asas priekšmetu malās, mitrums, kā arī bojājumi, kas radušies nepareizas preces izmantošanas vai glabāšanas dēļ, netiek uzskatīti par defektiem. Šādā gadījumā prece netiks nomainīta un nauda netiks atmaksāta.
Pārdevējs nav pienākuma novērst bojājumus, ja preces marķējumi vai produkta etiķetes ir noņemtas.
Pēc atgrieztās preces saņemšanas interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atgriež pircējam jebkuru summu, kas tika saņemta saskaņā ar līgumu.
Interneta veikals var atteikties no atmaksas, līdz tas saņem preci, kas ir līguma priekšmets, vai līdz pircējs iesniedz pierādījumu, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
Ja pircējs ir izvēlējies piegādes metodi, kas atšķiras no lētākās parastās piegādes metodes, ko piedāvā interneta veikals, interneta veikals nav pienākuma atmaksāt pircējam summu, kas pārsniedz parasto piegādes izmaksu.
Interneta veikals ir tiesīgs atsaukt pārdošanas darījumu un pieprasīt preces atgriešanu pircējam, ja interneta veikalā norādītā preces cena ir ievērojami zemāka par tirgus cenu, kas radusies kļūdas dēļ.
Nauda tiks atgriezta pircējam uz viņa bankas kontu, no kura maksājums tika veikts interneta veikalam.
Atmaksa tiks veikta pircējam pēc atgrieztās preces saņemšanas interneta veikala noliktavā, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
Ja pircējs un interneta veikals nav spējuši atrisināt strīdu, sasniedzot vienošanos, pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju strīdu komisijā.