Pārdošanas noteikumi
Pārdošanas noteikumi
Interneta veikala www.wendre.ee īpašnieks (turpmāk - interneta veikals) ir Aktsiaselts Wendre (reģ. Nr. 110120596) (turpmāk - Wendre vai pārdevējs), kura adrese ir Lina 31, 80041 Pērnava.
Pārdošanas līguma nosacījumi un informācija par precēm un cenām
Pārdošanas nosacījumi attiecas uz preču iegādi interneta veikalā.
Preču cenas interneta veikalā ir norādītas blakus precēm. Piegādes maksa tiek pievienota preces cenai.
Piegādes maksa atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes metodes. Piegādes maksa tiek parādīta pircējam, veicot pasūtījumu.
Informācija par precēm tiek sniegta interneta veikalā blakus precēm.
Aktsiaselts Wendre ir PVN maksātājs (KMKR EE100110997). Visas cenas šajā interneta veikalā ietver 22% PVN. Cenas mūsu interneta veikalā ir eiro (€), un norēķinu valūta ir eiro (€).
Pasūtījuma veikšana
Lai pasūtītu preces, izvēlētās preces jāievieto iepirkumu grozā. Lai pabeigtu pasūtījumu, jāaizpilda nepieciešamās datu laukus un jāizvēlas piemērotā piegādes metode. Tad ekrānā tiek parādīta kopējā cena, kuru var droši samaksāt, izmantojot šādas maksājumu iespējas:
- Igaunijas banku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26.
Maksājumus apstrādā Maksekeskus AS. Maksājums notiek ārpus interneta veikala drošā vidē – maksājot ar bankas saiti, attiecīgās bankas drošajā vidē. Pārdevējam nav piekļuves pircēja bankas datiem. Interneta veikala īpašnieks ir personas datu pārzinis un nosūta ar maksājumiem saistītos personas datus datu apstrādātājam Maksekeskus AS.
Līgums stājas spēkā pēc tam, kad maksājuma summa ir ieskaitīta interneta veikala bankas kontā.
Ja pasūtīto preču piegāde nav iespējama preču trūkuma vai citu iemeslu dēļ, pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā summa (tostarp piegādes maksa) tiks atgriezta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas.
Pasūtījumi, kas veikti interneta veikalā, tiek apstrādāti no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 17:00.
Piegāde
Preces tiek piegādātas šādās valstīs:
- Igaunija: 1-3 dienas.
- Izņēmuma gadījumos preces var tikt piegādātas līdz 30 kalendārajām dienām.
Preču piegādes izmaksas sedz pircējs, un attiecīgā cenu informācija tiek parādīta blakus piegādes metodei.
Igaunijā sūtījumi parasti tiek piegādāti uz pircēja norādīto adresi 1-3 darba dienu laikā pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā.
Pircējs var izvēlēties preces saņemt pats Pērnavas rūpnīcas veikalā (Lina 31, 80041 Pērnava) vai Wendre veikalā Tallinā (Järve Keskus, Pärnu mnt 238, Tallina). Pircējs var izvēlēties nosūtīt preces uz pakomātu (Itella, DPD, Omniva) vai ar kurjeru (DPD, Omniva).
Atteikšanās tiesības
Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības atteikties no līguma, kas noslēgts ar interneta veikalu, 14 dienu laikā. Atteikšanās tiesības neattiecas, ja pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atteikšanās tiesības, pircējam ir aizliegts izmantot pasūtītās preces citādi, kā tikai tādā veidā, kā tas būtu nepieciešams, lai pārbaudītu preces raksturu, īpašības un darbību, tāpat kā pircējs to varētu darīt fiziskā veikalā. Atgrieztajām precēm jābūt bez defektiem, pilnīgām un oriģinālajā, neskartajā iepakojumā.
Ja preces tika izmantotas citādi, kā tas nepieciešams, lai pārbaudītu preces raksturu, īpašības vai funkcionalitāti, vai tās ir ar lietojuma pēdām, interneta veikals ir tiesīgs atteikties pieņemt preces atpakaļ. Pārdevējam nav pienākuma pieņemt atgrieztās preces, ja tās ir segas, spilveni, gultas veļa, matraci utt., kuras pēc piegādes ir izmantotas citādi, kā tas būtu iespējams fiziskā veikalā.
Defektīvu preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, īpaši ņemot vērā Civillikuma noteikumus.
Ja pircējs ir iegādājies defektīvu preci, pircējam ir tiesības to atgriezt vai apmainīt. Pārdevējs atceļ pasūtījumu un atgriež naudu, ja preces nomaiņa nav iespējama.
Lai atgrieztu vai nomainītu defektīvas preces, pircējam jāievēro šādi nosacījumi:
- Pircējam jāinformē pārdevējs par preces defektu saprātīgā termiņā no brīža, kad pircējs uzzināja vai būtu vajadzējis uzzināt par defektu, sūtot e-pastu uz adresi shop@wendre.com.
- Pircējam jāpiestiprina pirkuma kvīts, kas tika piegādāta kopā ar preci.
- Pircējam jāiesniedz atgriešanas pieteikums rakstiski vai jānosūta uz interneta veikala adresi shop@wendre.com.
Saskaņā ar Civillikumu preču defekta nomaiņas izmaksas (tostarp transportēšanas un pasta izdevumi) sedz pārdevējs.
Ja prece tiek atgriezta un tas ir saskaņā ar atteikšanās tiesībām, pārdevējs atmaksā pircējam jebkuru samaksāto summu, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikšanās pieteikuma saņemšanas.
Interneta veikals var atteikties no atmaksas līdz preces saņemšanai vai līdz pircējs sniedz pierādījumu, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
Force Majeure
Wendre interneta veikals nav atbildīgs par zaudējumiem vai piegādes kavējumiem, kas radušies apstākļu dēļ, kurus interneta veikals nevarēja ietekmēt vai paredzēt.
Tiešā mārketinga un personas datu apstrāde
Interneta veikals izmanto pircēja ievadītos personas datus (ieskaitot vārdu, tālruņa numuru, adresi, e-pasta adresi, bankas datus) tikai pasūtījuma apstrādei un preču nosūtīšanai pircējam. Dati tiek nodoti pārvadājumu uzņēmumiem, lai piegādātu preces.
Pircējs var jebkurā laikā atteikties no piedāvājumiem un jaunumiem, kas nosūtīti uz e-pastu, sazinoties ar Wendre pa e-pastu vai sekot norādījumiem e-pastā.
Sūdzību iesniegšana
Pircējam ir tiesības iesniegt sūdzību par preces neatbilstību līguma noteikumiem vai defektiem, kas pastāvēja preces piegādes brīdī un kuru izpausmes brīdis ir līdz 2 gadiem pēc piegādes.
Sūdzību par preces neatbilstību vai defektu pircējs var iesniegt divu mēnešu laikā no defekta atklāšanas.
Pircējs var sazināties ar interneta veikalu pa e-pastu shop@wendre.com vai zvanot uz +372 449 0770.
Ja pircējs un interneta veikals nespēj vienoties, pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju strīdu komisijā.
Strīdu izšķiršana
Ja pircējam ir sūdzības par interneta veikalu, viņam jāsūta tās pa e-pastu uz adresi shop@wendre.com vai jāzvana pa tālruni: +372 449 0770. Interneta veikals atbildēs uz patērētāja sūdzību rakstiski vai citā formātā, kuru var reproducēt rakstiski, ne vēlāk kā 15 dienu laikā.
Ja pircējs un interneta veikals nespēj atrisināt strīdu, panākot vienošanos, pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju strīdu komisijā. Patērētāju strīdu komisija ir pilnvarota izskatīt strīdus, kas radušies no līguma, kas noslēgts starp pircēju un interneta veikalu. Patērētāja sūdzības tiek izskatītas komisijā bez maksas. Procedūras noteikumus var izskatīt un pieteikumu var iesniegt šeit: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon. Pircējs var arī vērsties Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformā: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET.